Серед багатьох методів роботи, які стимулюють інтерес учнів до нових знань, сприяють розвитку дитини через розв'язання проблем і застосування їх у конкретній діяльності, я часто застосовую метод проєктів. Сьогодні, коли в українській школі виникла необхідність у якісно нових характеристиках освітніх систем, метод проектів користується попитом і популярністю.
Практичне застосування методу проєктів на уроках мови та літератури показало, що школярі зацікавилися новою технологією, виявляють при
Організації та реалізації певних проєктів високий творчий потенціал і вміння мислити нестандартно, мають покращення результативності навчання. Чи мо жна поставити під сумнів користь проєктної технології, якщо в ході її застосування учень вчиться самостійно здобувати знання і використовувати їх для вирішення нових пізнавальних і практичних завдань? Діти придбають комутативні навички та вміння, працюючи у різноманітних групах та виконуючи різні соціальн іролі (лідер, виконавець, посередник і т. п.), ознайомляться з різними думками щодо однієї проблеми. Особливо цінним активізуючим стимулом діяльності є те, що проєкт не навчання не порушує принципу невимушеності, у міру виконання роботи зростає ступінь захопленості нею. Діти вчаться на власному досвіді й досвіді своїх товаришів, бачать результат своєї власної праці.
Учні 11-А та 6 класів активно користуються методом проєктів на уроках української мови та літератури
Немає коментарів:
Дописати коментар